درباره کاخ گارنیه

سالن اپرای گارنیه دارای ظفیت 1979 صندلی است که آن را به یکی از بزرگ ترین تئاترهای اپرا در جهان تبدیل می کند.

نما و فضای داخل کاخ نماد شکوه و امپراتوری روم است.

چارلز گارنیه (معمار) رنگ ها و بافت های ارائه شده توسط انواع مختلف سنگ مرمر و سنگ پورفیری، برنز طلاکاری شده، چارچوب آهنی و مواد دیگر را به طرز ماهرانه ای ترکیب کرد.

The Grand Escalier

از یک پلکان دوتایی تشکیل شده است که به سرسرای تئاتر منتهی می شود. با سنگ های مرمر با رنگ های مختلف ساخته شده است. توسط یک طاق باشکوه به ارتفاع 30 متر پوشانده شده است. پایه های راه پله با مشعل های زن تزئین شده است که به تماشاگران خوشامد می گوید.

The Auditorium

قلب اپرا گارنیه است که در آن اجراها، اجرا می شود. این تئاتر شکل نعل اسبی دارد و با سنگ مرمر، گچ بری، مخمل و تذهیب تزئین شده است.

The Grand Foyer

اتاقی طولانی به ارتفاع 18 متر، طول 154 متر و عرض 13 متر است و مناظر فوق العاده ای از پلکان بزرگ دارد. درواقع این سالن نقش مهمی در جامعه پاریس داشت، زیرا مکان مناسبی برای معاشرت در حین نوشیدن شامپاین در زمان استراحت بود.

سرسرای بزرگ از تالار آینه های داخل کاخ ورسای با نور طبیعی، طلا و آینه های فراوان الهام گرفته شده است. Lyre، نماد خدای آپولو، عنصر اصلی دکوراسیون است و شما می توانید آن را در همه جای اتاق پیدا کنید.

بیشتر بخوانید :  مدارک موردنیاز برای ویزای شینگن

سقف آن نمایانگر لحظات مختلفی از تاریخ موسیقی است.

.

تاریخچه ی غم انگیز

تاریخچه اپرا گارنیه با یک رویداد غم انگیز شروع می شود. در سال 1858 امپراتور ناپلئون سوم و همسرش به خانه اپرا که در خیابان لوپلتیه بود رفتند. درست زمانی که اتوبوس در حال پارک کردن بود، صدای انفجار به آنها رسید. زوج شاهنشاهی سالم فرار کردند، اما هشت نفر از مردمانشان کشته شدند و چند نفر دیگر هم زخمی.

پس از ترور نافرجام ناپلئون سوم، ساخت خانه اپرای جدی به نفع عموم و برای امنیت رئیس دولت اعلام شد. خانه اپرای جدید طوری طراحی شده بود که دارای یک ورودی خصوصی و یک جعبه خاص باشد که امپراتور در آن می نشست.

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir