ماه میراث اسپانیایی از 15 سپتامبر تا 15 اکتبر

ماه میراث اسپانیایی یک چهار هفته کامل است که به هر کسی که اسپانیایی تبار یا لاتین تبار است اختصاص دارد و این چهار هفته را به نحوی جشن می گیرد.

این یعنی زمان زیادی برای لذت بردن از بهترین چیزهای اسپانیایی بودن، از غذا و موسیقی گرفته تا مد و شیوه زندگی وجود دارد.

حتی اگر خود تبار اسپانیایی یا لاتین نیستید، باز هم چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید در این ماه شلوغ لذت ببرید.

بسیاری از گالری ها و موزه ها نمایشگاه هایی از آثار هنری اسپانیایی و لاتین تبار و مصنوعات برجسته را به نمایش می گذارند. بسیاری از مراکز فرهنگی و مکان های موسیقی نیز میزبان کنسرت های ویژه و نمایش های تئاتر خواهند بود تا برخی از بهترین های فرهنگ اسپانیایی و لاتین را نیز به نمایش بگذارند.

همچنین بسیاری از رویدادهای غذایی عالی، از جمله بازارهای غذای خیابانی و فستیوال ها، و همچنین کلوپ های عصرانه پیچیده و شب های رستوران وجود دارد. حتی اگر نمی توانید در هیچ یک از این رویدادهای عمومی شرکت کنید.

چه کسی و چه زمانی اعلامیه جشن میراث اسپانیایی را صادر کرد؟

ماه میراث اسپانیایی ها در سال 1968 آغاز شد.

بیشتر بخوانید :  سنگاپور
چه کسی جشن ماه میراث اسپانیایی را آغاز کرد؟

در سال 1968 به عنوان هفته میراث اسپانیایی در زمان پرزیدنت لیندون جانسون آغاز شد و توسط رئیس جمهور رونالد ریگان در سال 1988 گسترش یافت تا یک دوره 30 روزه را پوشش دهد که از 15 سپتامبر شروع شده و در 15 اکتبر به پایان می رسد.

هفته میراث ملی اسپانیایی چه زمانی اعلام شد؟

جانسون، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، هفته آغاز شده از 15 سپتامبر 1968 را به عنوان هفته میراث اسپانیایی ملی اعلام می کند و از مردم ایالات متحده به ویژه جامعه آموزشی می خواهد که آن هفته را با مراسم مناسب جشن بگیرند.

چرا ماه میراث اسپانیایی از 15 سپتامبر تا 15 اکتبر جشن گرفته می شود؟

بر اساس آرشیو ملی ایالات متحده، ماه میراث اسپانیایی تبار از 15 سپتامبر تا 15 اکتبر در ایالات متحده جشن گرفته می شود تا “دستاوردها و کمک های قهرمانان آمریکایی اسپانیایی تبار” که الهام بخش دیگران برای دستیابی به موفقیت بوده اند گرامی داشته شود.

تفاوت بین اسپانیایی زبان و لاتین چیست؟

در حالی که اسپانیایی معمولا به افرادی با پیشینه در یک کشور اسپانیایی زبان اشاره می کند، لاتین معمولا برای شناسایی افرادی که اهل آمریکای لاتین هستند استفاده می شود.

ماه میراث اسپانیایی را چه کشورهایی جشن می گیرد؟

15 سپتامبر به عنوان نقطه شروع برای بزرگداشت انتخاب شد زیرا سالگرد آغاز استقلال کشورهای اسپانیایی تبار است: کاستاریکا، گواتمالا، هندوراس و نیکاراگوئه که در نهایت در سال 1821 از اسپانیا مستقل شدند.

اولین رئیس جمهوری که میراث اسپانیایی را جشن گرفت، چه کسی بود؟

پرزیدنت جورج هربرت دبلیو بوش اولین رئیس جمهوری شد که دوره 31 روزه را که از 15 سپتامبر آغاز می شود به عنوان ماه میراث اسپانیایی اعلام کرد. این تاریخ بسیار مهم است زیرا سالگرد استقلال کشورهای آمریکای لاتین مانند کاستاریکا، السالوادور، گواتمالا، هندوراس و نیکاراگوئه است.

بیشتر بخوانید :  دیزنی لند پاریس Disneyland Paris
معنای میراث اسپانیایی چیست؟

سرشماری ایالات متحده از نام قومی اسپانیایی یا لاتین برای اشاره به “فردی کوبایی، مکزیکی، پورتوریکویی، آمریکای جنوبی یا مرکزی، یا دیگر فرهنگ یا منشأء اسپانیایی بدون توجه به نژاد” استفاده می کند.

.

موضوع ماه میراث اسپانیایی 2023:

موضوعات رفاه، قدرت و پیشرفت تمرکز می شود.

ستاره های اسپانیایی می گویند که: رشد جمعیت، افزایش نمایندگی سیاسی و موفقیت اقتصادی ما راه را برای ظهور و به رسمیت شناختن اسپانیایی ها به عنوان مشارکت کنندگان مثبت غیرقابل انکار در کشور هموار می کند.

با وجود موانع، اسپانیایی ها همچنان ادامه می دهند و پیشرفت می کنند و در مناطقی که زمانی ممنوع تلقی می شدند، به موفقیت چشمگیری دست می یابند.

ماه میراث اسپانیایی فرصتی باورنکردنی برای صحبت با یک صدا، تصدیق نقش حیاتی اسپانیایی در شکل دهی به آینده کشور ما و جهان، و جشن گرفتن و به رسمیت شناختن لاتین ها به عنوان کارمند، تأمین کننده، مصرف کننده و جامعه است.

در واقع اسپانیایی ها باید دیده شوند، شنیده شوند و ارزش قائل شوند و به احتمال زیاد با افراد یا سازمان هایی که فعالانه در آمریکا سرمایه گذاری می کنند و کمک هایشان را در آمریکا جشن می گیرند، درگیر می شوند که موجب رونق، قدرت و پیشرفت می شوند.

اگر به رفاه اسپانیا نگاهی بیندازیم: قدرت اقتصادی جامعه ی آنها هر سال قوی تر می شود. کسب و کارشان با سرعت بی سابقه ای در حال رشد است و نیروی کاری که به سرعت در حال گسترش است. از استارتاپ های کوچک گرفته تا شرکت های 500 Fortune، در حال راه اندازی کسب و کار، خرید خانه و سرمایه گذاری در آینده خود هستند. در واقع آنها رونق اقتصادی آمریکا را هدایت می کنند و به طور مداوم نوآوری و رشد اقتصادی را به گونه ای هدایت می کنند که دیگر نمی توان نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید :  شهر آتن

حال اگر بخواهیم به قدرت اسپانیا نگاهی بیندازیم: جامعه ی اسپانیا در هر بخش موج می زند و در سیاست و جامعه در حال کسب قدرت و نفوذ است. از سیاست گرفته تا سرگرمی و فناوری …

برای شرکت در این جشن و ثبت نام در تور اسپانیا با تیم گردشگری هوگوتراول کلیک کنید.

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir