جاذبه های توریستی سینمایی دنیا

در این مقاله با جاذبه های توریستی سینمایی دنیا آشنا می شوید.

معرفی جاذبه های توریستی سینمایی دنیا 

سفر به دنیای قهرمانان فیلم از جمله جیمز باند و لوک اسکای واکر رویایی است، اما تحقق آن برای فیلم دوستان ناممکن نیست .برخی از مکان های فیلم برداری آثار مشهورسینمایی امروز به جاذبه های توریستی بدل شده اند. برای مثال این عکس شهر ساحلی دوبروونیک در کرواسی است دوبرونیک شهری قدیمی در ساحل دریای آدریاتیک است که در جنوب کرواسی مستقر شده.

این شهر یکی از برترین مقاصد توریستی اطراف مدیترانه، بندر و مرکز شهرستان دوبرونیک می باشد که در سال 2011 جمعیتی حدود 43000 نفر داشت. دوبرونیک که “مروارید دریای آدریاتیک” نیز نامیده می شود، از سال 1979 جزو میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

دوبرونیک مملو است از معماری و پیکره های زیبا، کلیساها، صومعه ها، موزه ها و فواره های بی نظیر. این شهر مناطق و تفرج گاه های نمونه ی بسیاری دارد مانند: جزایر Elaphiti، شهر زیبای Cavtat، دهکده ی Konavle، جزیره ی Mljet و Korčula و نیز شبیه جزیره ی Ston و Peljesac. همچنین شهرک های مجاور Kotor و Perast که در مونته نگرو در بوسنی و هرزگوین قرار گرفته اند، جاذبه های توریستی وسوسه انگیزی برای سیاحت های روزانه می باشند.

این شهر به دلیل جاذبه منحصر به فرد خود از مکان های محبوب برای تهیه فیلم ها و سریال های تخیلی است. بخش قدیمی این شهر برای تهیه سریال بازی “تاج و تخت” نیز مورد استفاده قرار گرفت تا “پایتخت هفت اقلیم” دراین فیلم ساخته شود.
قلعه لوریه ناتس که درنزدیکی دوبروونیک واقع است نیز به عنوان کاخ پادشاه استفاده شدو جاذبه های توریستی در این منطقه می باشد.
درفصل تابستان گردشگران بی شماری برای دیدن دنیای تخیلی “بازی تاج و تخت “به این مکان هجوم می آورند.با دیگر مکان هایی که با آثار سینمایی به جذابه توریستی بدل شده اند.

بیشتر بخوانید :  درباره کاخ گارنیه

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir