این تور هنوز در دسترس نیست .

اقدام به رزرو

افزودن به لیست دلخواه

افزودن آیتم به علاقه مندی ها نیازمند یک حساب کاربری است

84

کوش آداسی یکی از مناطق سرسبز و دیدنی ترکیه محسوب می‌شود که مملو از جنگل‌های کاج است. در کنارش هم شهر باستانی باشکوهی به نام افسوس قرار دارد. کوش آداسی همچنین مقصد اصلی کشتی‌های گردشگری کروز در سواحل غربی دریای اژه است. این شهر تفریحی به‌عنوان یکی از جذابترین شهرهای سواحل دریای اژه مشهور است.

جذابیت های کوش آداسی

کوش آداسی که در زبان ترکی به معنای جزیره پرندگان است، در خلیجی دیدنی در منطقه دریای اژه ترکیه واقع شده و به‌خاطر آب درخشان فیروزه‌ای دریای اژه، سواحل شنی وسیع، آفتاب درخشان و اسکله بزرگ شناخته شده است. کوش آداسی یکی از مناطق سرسبز و دیدنی ترکیه محسوب می‌شود که مملو از جنگل‌های کاج است. در کنارش هم شهر باستانی باشکوهی به نام افسوس قرار دارد. کوش آداسی همچنین مقصد اصلی کشتی‌های گردشگری کروز در سواحل غربی دریای اژه است. این شهر تفریحی به‌عنوان یکی از جذابترین شهرهای سواحل دریای اژه مشهور است. مکان‌های تاریخی مهم مانند افسوس، معبد آرتمیس، الهه آرتمیس، خانه مریم مقدس، دیدیما، پرین و میلتوس در نزدیکی این شهر قرار دارند. دیدنی‌های کوش آداسی فراوان‌اند و هر ساله مسافران متعددی را به این منطقه می‌کشانند و همین نکته باعث می‌شود تا میان کوش آداسی یا آنتالیا انتخاب بهتری داشته باشیم.

کوش آداسی امروزی در قرن شانزدهم توسط ونیزی‌ها به‌عنوان یک مستعمره تأسیس شد. قلعه‌ای که در یک جزیره کوچک در این شهر قرار دارد به‌منظور دیدبانی در زمان بیزانس ساخته شده است. کوش آداسی به‌عنوان یکی از بندرهای دریایی مهم دوران باستان، آناتولی را به دریاها متصل می‌کرد و در طول قرن‌ها، مهد فرهنگ و هنر بوده است. خیابان‌های باریک و طولانی کوش آداسی پر از خانه‌های زیبا است که معماری عجیب‌وغریب شهر را به تصویر می‌کشد. جدا از زیبایی‌های دیدنی، کوش آداسی، رستوران‌های متنوعی دارد که غذاهای منحصر به منطقه دریای اژه را سرو می‌کنند.

 

 

 

تهران

محل حرکت و برگشت

فرودگاه امام خمینی 

زمان حرکت

سه ساعت قبل از پرواز 

 

برای اطلاغ از قیمت تماس بگیرید

هزینه ها

  • بلیط رفت و برگشت و اقامت در هتل‌ 3/4/5 ستاره _ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت و خدمات هتل (Bb/all/uall)

مدارک موردنیاز

  • همرا ه داشتن پاسپورت
پیشنهادهای هوگوتراول

مکان های تاریخی

 

کوش‌آداسی تنها ۱۵ دقیقه با اِفِسوس باستان فاصله دارد. افسوس مکانی است که سالانه ۱.۵ میلیون گردشگر از آن بازدید می‌کنند و از دیگر بناهای متروک و زیباترین جاهای دیدنی کوش‌ آداسی است، البته این‌ ویرانه قدرتمند، شهری از بناهای تاریخی عظیم و جاده‌های سنگ مرمر است. یکی از کامل‌ترین و پایدارترین شهرهای رومی در منطقه مدیترانه که باید به آن سفر کرد و دوران طلایی امپراتوری روم و سرنوشتش را از نزدیک مشاهده کرد.

اگر واقعاً مایل به کاوش هستید، گشت و گذار در اِفِسوس حداقل نیم روز طول خواهد کشید تا تک به تک و با دقت همه جا را بررسی کنید ، بنابراین مطمئن شوید که برای بازدید خود برنامه‌ریزی کرده‌اید.

مکان های تفریحی

ساحل لیدیز بیچ از شهرت بسیاری در میان توریست‌ها برخوردار است و در فصل تابستان مملو از جمعیتی است که می‌خواهند از طبیعت زیبای این شهر لذت ببرند. این سواحل دارای تفریحات و امکاناتی مثل ماساژ، موج‌سواری، شنا و جت اسکی است. در کل می‌توان گفت کوش آداسی به دلیل این که مکان کمتر شناخته شده‌ای است
-آدالند جالب‌ترین کانون گردشگری کوش آداسی است، دنیای سرگرمی‌های نامحدود، شور، هیجان و فضای سرسبز تنها ۸۰ کیلومتر با ازمیر در انتظار شماست. در تابستان گرم و کسل‌کننده به شما و خانواده، هیجان و لرزهای قلب تپنده از آدرنالین را در جذاب‌ترین پارک آبی کوش آداسی  پیشنهاد می‌کنم. آدالند طیف گسترده ایی از تفریحات آبی را به گردشگران ارائه می‌کند، سر‌سره‌های آبشاری بلند ترسناک تا تفریحات با هیجان کمتر قدرت انتخاب شما برای یک روز پر انرژی و هیجانی را افزایش می‌دهد.

اماکن مقدس زیارتی

جاهای دیدنی بسیاری در کوش‌آداسی برای شما وجود دارد اما آنچه فضایی جدا از همه جا دارد، مسجد ایزابی است. یکی از برجسته‌ترین آثار معماری کوش آداسی که در قرن ۱۴ساخته شده و ترکیبی از سبک اسلامی و همچنین معماری سبک آناتولی است. این مسجد بر خلاف سبک سنتی، نامتقارن طراحی شده بود، محل قرارگیری پنجره‌ها، درها و گنبدها به طور عمده با یک‌دیگر مطابقت ندارند.

در ورودی مسجد، کتیبه ای از گفتار خداوند، درگاه را تزئین می‌کند. ستون های داخل خانه نماز از ویرانه های قبلی در افسوس است و تضاد جالبی را برای مسجد به وجود می‌آورد. گنبدها توسط فیروزه تزئین شده که این سبک عثمانی را نشان می‌دهد و درهای مانند تاج از سبک معماری سلجوقیان بعداً با عناصر تزئینی خاص معماری ترکیب می شوند و محیطی را فراهم می‌کند که هوش از سرتان می‌برد.

جذابیت ها

در مقابل شهر کوش آداسی نیز یک شهر قدیمی و مهم در ترکیه به شمار می‌آید که از مهمترین جاذبه‌های تاریخی‌اش شهر باستانی افسوس است. قلعه کوش آداسی،میلتوس، پرین، دیدیما، موزه باستان‌شناسی افسوس از جاهای دیدنی کوش آداسی هستند. این شهر همچنین طبیعت فوق‌العاده، سواحل بی‌نظیر و دیدنی‌های فراوانی دارد. پارک ملی دلتا آیدین، غار کاراجا، غار زئوس، غار سیرتلائینی، از دیدنی‌های طبیعی این شهر به شمار می‌‌آیند. اگر به تفریحات آبی مانند غواصی، استفاده از پارک‌های آبی و سافاری علاقه دارید، کوش آداسی جایی است که باید به آن سفر کنید.

نقشه

تصاویر