شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا

یکی از شرایط مورد نیاز، داشتن دانش زبان انگلیسی و یا فرانسوی (در همه ی زمینه های نگارشی، مکالمه  و شنیداری) و به دست آوردن نمره ای حداقل معادل CLB 5 است.

در واقع جهت اخذ ویزای استارت آپ کشور کانادا نیاز دارید که در یکی از دو آزمون زبان انگلیسی مؤسسه های معتبر (CELPIP G-Test و IELTS) یا یکی از دو آزمون زبان فرانسه ی (TCF Canada و TEF Canada) شرکت کرده، و نتیجه آن را در فرم درخواست خود ذکر کنید. دقت کنید که در صورتی که حداقل نمره ی لازم را کسب نکنید، درخواست شما لغو خواهد شد.

از دیگر شروط دریافت ویزای استارت آپ کانادا، داشتن یک سرمایه اولیه است زیرا دولت کانادا، هیچ بودجه ای را به اشخاصی که قصد دریافت اقامت از راه ویزای استارت آپ کانادا را دارند، اختصاص نداده است.

به گونه ای که اگر قصد دریافت ویزای استارت آپ کانادا را دارید بهتر است که حداقل تقریبا سرمایه اولیه برای 6 ماه گذران زندگی خود را داشته باشید (علاوه بر این توجه داشته باشید که مقدار این سرمایه بر پایه ی تعداد اعضای هر خانواده محاسبه می شود و هر ساله این مقدار تغییر می کند.)

شایان ذکر است که داشتن سرمایه اولیه برای سرمایه گذاری در کشور کانادا نیست؛ چون که یک ایده ی خلاقانه و فعالیتی مناسب، ضامن موفقیت شیوه ی مهاجرت از طریق استارت آپ است.

یکی از پر اهمیت ترین شرایط ویزای استات آپ کشور کانادا، ثابت کردن کسب و کار و اخذ اعتماد یکی از سازمان ها مورد تأیید اداره ی مهاجرت کشور کانادا است.

ویزای استارت آپ کانادا

این ویزا برای کارآفرینانی است که قصد دارند ایده های نوآورانه خود را در کشور کانادا تأسیس کنند. آنها پس از دریافت نامه حمایتی از سازمان های مجاز، برای خود و همه اعضای خانواده شان درخواست مهاجرت به کانادا می دهند. این افراد نوآور با بخش خصوصی کانادا ترکیب شده و کسب و کارهایی در مقیاس جهانی شکل می دهند.

بیشتر بخوانید :  بهترین زمان برای سفر به پرتغال

مهاجرت از طریق استارت آپ به کانادا

این کشور با ویزای استارت آپ به دنبال جذب کارآفرینانی است که پتانسیل راه اندازی شرکت های نوآور را داشته و می توانند ایجاد شغل کنند. این ویزاها با هدف رقابتی تر بودن کانادا در حوزه جذب استارت آپ ها راه اندازی شده.

آیا ایده عالی و خلاقانه دارید؟!

اگر ایده شما در مدت زمان کوتاه رشد می کند وقت آن است که یکی از سازمان های مورد تأیید کانادا، تأییدیه گرفته و آنها را راضی به سرمایه گذاری کنید. حالا اگر موفق به به دریافت نامه ساپورت شده اید … باید اداره مهاجرت کانادا هم قانع شود که شما قصد راه اندازی استارت آپ دارید.

و در آخر شما می توانید اقامت کانادا را از طریق ویزای استارت آپ برای خود و خانواده تان بگیرید.

شرایط متقاضی ویزای استارت آپ کانادا

  • شرط اول: آیلتس 5 بگیرید.
  • شرط دوم: نامه ساپورت بگیرید.
  • شرط سوم: حداقل یک سال تحصیل دانشگاهی داشته باشید.
  • شرط چهارم: سوء پیشینه و مشکل پزشکی که منجر به منع ورود به کانادا شود را نداشته باشید.
  • شرط پنجم: توان ساپورت مالی خود و خانواده تان را به مدت 6 ماه دارید.

هزینه ویزای استارت آپ کانادا

  • هزینه های شرکت های سرمایه گذار:

از سازمان های حامی کانادا، سازمان انجل اینوستورها (angel investors) و ونچرها (venture)، روی ایده های بزرگ تر که پا گرفته اند سرمایه گذاری می کنند و مبلغی هم برای سرمایه گذاری در این ایده ها تزریق می کنند. پس متقاضی ای که با این گروه ها کار می کند الزامی است به پرداخت مبلغی به این کشورها ندارد.

بیشتر بخوانید :  سفر با کودک در هواپیما

اما انکوباتورها (incubators)، که مراکز رشد هستند برای برگزاری دوره های آموزشی کسب و کار و منتورشیپ مبلغی را دریافت می کنند که مرکز به مرکز این مبالغ متفاوت است. این مبالغ بین پنجاه تا صد هزار دلار برای هر گروه خواهد بود.

نامه ساپورت در برنامه استارت آپ Letter of Support

اولین قدم در برنامه استارت آپ کانادا اقدام برای دریافت نامه حمایت از سرمایه گذارن مورد تأیید است. در این نامه یکی از سازمان های مورد تأیید کانادا حمایت خود را از شما و علاقه شان برای ساپورت ایده یا طرح شما را بیان می کنند. نامه ساپورت مستقیم برای شما به عنوان مجری طرح ارسال خواهد شد.

همزمان نامه ای از سوی این سازمان های حمایت کننده برای اداره مهاجرت کانادا نیز صادر می شود. نامه ساپورت باید در پرونده درخواست ویزای کار و اقامت دائم به اداره مهاجرت ارائه شود.

گواهینامه تعهد در برنامه استارت آپ کانادا (Commitment certificate)

شرکتی که نامه ساپورت را به شما داده همزمان نامه ای را برای اداره مهاجرت ارسال می کند و در آن اعضای گروه و طرح مورد نظر را اطلاع می دهند. پس گواهینامه شامل اطلاعاتی در خصوص توافق بین متقاضی و سازمان سرمایه گذاران است.

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir