ویزای همراه تحصیلی کانادا

ویزای همراه تحصیلی کانادا (برای همسر، فرزندان و والدین)

سفر به دیگر کشورها آن هم در مقاطع ابتدایی تحصیلی و شرایط زندگی فرزندان از لحاظ مختلف مسئله‌ای مهم برای تمامی والدین است. اینکه فرزندان در چه شرایطی تحصیل می‌کنند، وضعیت اسکان و تغذیه‌ی آنها به چه شکل  و کیفیتی است و در نهایتاً چه نظارتی بر آنها صورت می گیرد، همگی جزء مسائلی هستند که باعث شده والدین با استفاده از ویزای همراه کانادا بتوانند در دوران تحصیل در کنار فرزندان خود باشند. به علاوه این نگرانی در مقاطع بالاتر تحصیلی نیز به چشم می خورد و بسیاری برآن‌اند که همسر یا فرزندانشان در دوران تحصیل خود در کنارشان باشند.

از دو روش می‌توان برای ویزای همراه کانادا اقدام کرد:

ویزای توریستی (Temporary Resident Visa): در این گونه از ویزا که همراه با درخواست ویزای تحصیلی دانشجو و یا دانش آموز در دانشگاه و یا مدرسه فرستاده می شود، والدین محصل می‌توانند ویزای همراه کانادا را با اعتبار شش ماهه اخذ کنند. علاوه بر این در این گونه از ویزا که ویزای TRV نیز خوانده می شود در صورتیکه یکی از والدین دارای ویزای کاری یا تحصیلی در کشورکانادا باشد، فرزندان آنها برای اخذ ویزای تحصیلی نیازی به ارائه نامه پذیرش از جانب مدارس را ندارند و قادر هستند بدون مشکل برای ویزای کانادا درخواست کنند.

ویزای اجازه کار (OPEN WORK PERMIT): درصورتی که درخواست کننده در یکی از کالج‌ها و یا دانشگاه‌های معتبر کانادا به صورت تمام وقت پذیرفته شده باشد یا در حال تحصیل باشد، همسر او می‌تواند برای ویزای کار اقدام کند. این ویزا به همسر متقاضی این اجازه را می دهد که به صورت تمام‌وقت و بدون نیاز به دریافت مجوز درکانادا تحصیل یا کار کند. برای این گونه از ویزا می‌توان همراه با درخواست ویزای تحصیلی کانادا اقدام کرد و یا پس از پذیرش تحصیلی و مستقر شدن یکی از زوج ها در کانادا برای همسر او اقدام درخواست ویزای اجازه‌ی کار داده شود.

بیشتر بخوانید :  مدارک مورد نیاز برای ویزای شنگن

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir