هتل های اتریش،شادی آورترین لحظه ی زندگی در قلب سرزمینی بی همتا

در این مقاله با هتل های اتریش آشنا خواهید شد.

تفرجگاه طبیعی اتزتل-تیرول

کشور اتریش ممکن است به خاطر کوه های عظیم آلپ شناخته شود و شامل همه فعالیت هایی که یک فرد ماجراجو می تواند در کوه ها مانند کوهنوردی، اسکی، دوچرخه سواری در کوهستان و پیاده روی انجام دهد، می شود. اما میهن بسیاری از آهنگسازان موسیقی کلاسیک ، محل تولد yodeling نیز هست و آنجا پر از معماری خیره کننده و تاریخی برای تسخیر تصورات شما است. رانندگی میان منظره ها، قلعه های پری، روستاهای عجیب و غریب، هوای تازه و جشنواره های سرگرم کننده فقط چند تجربه ای است که می توانید در یک تعطیلات اتریشی داشته باشید. صرف نظر از برنامه های مسافرتی و یا منافع شما، اقامتگاه های شگفت انگیز زیادی برای اقامت در اتریش وجود دارد. از قبیل کوهستان ها، استراحتگاه های آبگرم، درمان های طبیعی و هتل های بوتیکی لوکس. این ها برخی از هتل ها و استراحتگاه های مورد علاقه ما در اتریش هستند. این متن درباره هتل های اتریش، اقامت در اتریش و هتل های دیدنی اتریش است با (کریاس هفت سپهر) همراه باشید.

هتل آبگرم پر حرارت کاروانکنهوف_وارمبد- ویلچ

هتل کاروانکنهوف واقع در وارمبد-ویلچ,کارینتیا است که به خاطر استفاده نامحدود و مجانی از یکی از پارک های درجه یک در اتریش شناخته شده است. دمای آب حدود 30 درجه سلیسیوس است و هر سه ساعت یک بار آب آن عوض می شود. این یک طراحی مدرن است و مقصد جالبی برای مسافرانی که به دنبال سلامتی و علاقه مند به طبیعت هستند می باشد. این منطقه با داشتن ییلاق کوهستانی در تمام جهات، یک منطقه عالی برای پیاده روی و دوچرخه سواری در تابستان و اسکی در زمستان است. وسعت آبگرم پر حرارت به چهار منطقه می رسد و مناطق خاصی برای کودکانی که می خواهند چلپ چلوپ و بازی کنند طراحی شده است. رستوران “داس کلین ” غذاهای آدریانیک – آلپی سرو می کند و 10 سالن عالی برای درمان و زیبایی در آن جا وجود دارد.

بیشتر بخوانید :  درباره شهر Nice فرانسه

هتل Rathauspark – Vienna

برای رفتن به جایی که تاریخ و فرهنگ اتریش را در بر داشته باشد، اقامت در هتل Rathauspark که در قصر در اواخر دهه 1800 ساخته شده است را در نظر بگیرید. این یک انتخاب زیبا برای اقامت است و همچنین یک انتخاب عالی برای رهبران بین المللی و هنرمندانی که به دنبال یک انسجام خلاقانه هستند می باشد. در این هتل راحت که در نزدیکی برخی از بهترین موزه ها، تئاتر ها و برنامه های فرهنگی منطقه واقع شده است 117 اتاق از جمله سه سوئیت وجود دارد. دو تا از فعالیت های مشهور این جا برای مهمان ها، دریانوردی از میان دریای Wachau Valley و پیاده روی در پارک بین المللی Danube-Auen است. صبحانه هر روز صبح سرو می شود و هتل تنها 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی شوچات با ماشین فاصله دارد.

هتل A-Rosa Kitzbühel

هتل A-Rosa Kitzbühel واقع در کوه های تایلند است که برای استراحت و فعالیت مکان فوق العاده ای می باشد. مهمان ها این هتل را به خاطر داشتن آبگرم خوب، غذاهای آلپی، و زمین گلف 9 نفره انتخاب می کنند. در این هتل 115 اتاق و 36 سوئیت وجود دارد که به راحتی در یکی از بزرگترین مناطق اسکی اتریش قرار دارد. هتل Kitzbühel در طول سال گردشگران را با پیاده روی، دوچرخه سواری، خرید کردن از بوتیک، و صحنه هایی از برنامه ی شبانه جذب می کند. این یک گزینه دوستانه – خانوادگی و دارای باشگاه های کودکان و نوجوانان و همچنین مناسب برای جوانان بین 3 تا 12 سال است.

هتل الویوس & گورگ_اوبرگورگ

تصویر زیبایی از چشم انداز کوهستانی، بزرگ جادویی هتل Edelweiss & Gurgl اaست که یک تجربه کوهستانی منحصر به فرد را ارائه می دهد و باعث می شود که علاقه مندان به طبیعت راهی آن جا شوند. هنگامی که شما در این هتل اقامت دارید پیدا کردن اسکی و پیاده روی در این نزدیکی آسان است و آن را به عنوان یک جایگاه عالی برای گشت و گذار قرار داده است. مهمانان به معنای واقعی کلمه فقط باید در خارج از درهای هتل گامی برای دسترسی مستقیم به اتومبیل های برقی که به منطقه اسکی بین نوامبر و آوریل سفر می کنند بردارند. این هتل یک باشگاه برای کودکان ارائه می دهد، بنابراین این یک هتل دوستانه – خانوادگیاست و دارای یک منطقه بازی بزرگی است. یک حمام آبگرم برای جوان سازی و سونا در این مکان وجود دارد که باعث می شود توکسین های ساخته شده از بدن شما آزاد شوند واجازه دهید که هوای تازه ی کوهستان در ریه های شما جریان پیدا کند. رستوران واقع در آن مکان غذا های تایلندی و سالم و محلیکه در یک محیط دوست داشتنی و در ارتفاع بالا تهیه می شوند را سرو می کند. این یکی از هتل های اتریش است.

تفرجگاه فایبربون آلپاین

تفرجگاه تایلندی فایبربرون دارای 144 اتاق از جمله چهار سوییت در دامنه ی کوه دیوسکبرگ است. مهمانان می توانند از چشم انداز زیبای منظره تایلند در وسط کوه های آلپ Kitzbuhe لذت ببرند و از مزیت بزرگ منطقه سلامت استفاده کنند. این منطقه فوق العاده 809 متر مربع است و دارای سونا، استخر، کابین مادون قرمز، حمام بخار، تجهیزات تناسب اندام و سالن های درمانی و زیبایی است. این هتل موافق حیوانات خانگی است و هزینه اضافی بابت هر حیوان شبی 15 یورو می باشد.

اسکلوس فوشک _Fuschlsee ,سالزبورگ

این هتل تعادل بی نظیری بین سنتی و مدرن ایجاد می کند و این اثر از آثار رنسانس تا هنرمندان مدرن طراحی شده است که دارای مبلمان آنتیک در اتاق های آن می باشد. این هتل مانند یک قصر است و در کنار دریاچه واقع شده و مورد علاقه گلف بازان است زیرا یک مسیر نه سوراخه در کنار هتل قرار دارد و یک مسیر هجده سوراخه نیز در نزدیکی آن واقع است. در این جا 110 اتاق، سوییت و کلبه های دریاچه ای همچنین یک رستوران که ماهی تازه گرفته و شراب اتریشی محلی را به صورت ویژه ارائه می دهد وجود دارد و برای صبحانه، ناهار و شام باز است. در این جا یک سرویس منحصر به فرد ماساژ در اسکله خصوصی در دریاچه Fuschi که متناسب با شرایط آب و هوایی است که وجود دارد.

شراب Langenlois & تفرجگاه آبگرم

چه چیزی می تواند از یک پاتوق دارای شراب فوق العاده و اصیل و تاکستان در بیرون از پنجره اتاقتان آرامش بخش تر باشد؟ در این هتل 82 اتاق که دکور آن از شراب الهام گرفته و اتاق های دو نفره ی کلاسیک که قیمت آن از 84 یورو برای هر شخص شروع می شود وجود دارد. به پیاده روی “نوردیک” در مرکز قدم زدن ” Langenlois نوردیک”بروید و یا یک دوچرخه از کارکنان هتل برای گشتن در تاکستان ها و رفتن به پیک نیک اجاره کنید. لذت بردن از یک وعده غذایی تازه در رستوران تاکستان برای صبحانه یا شام ضرری ندارد.

تفرجگاه طبیعی اتزتل-تیرول

تفرجگاه طبیعی اتزتل-تیرول ارتباط برقرار کردن مجدد با طبیعت اتریش سخت نیست اما یکی از بهترین مکان ها برای انجام این کار تفرجگاه طبیعی Ötztal در تایلند است. این تفرجگاه چهار ستاره منحصر به فرد مانند یک دهکده ی کوچک برای گذراندن تعطیلات است که با اتاق های چوبی محکم و آپارتمان های بزرگ طراحی شده است که می تواند تا هفت مهمان را در خود جای دهد. این تفرجگاه دوچرخه و کوله پشتی اجاره ای برای پیاده روی در تابستان و یک مرکز سرگرمی برفی و یک گذرگاه اسکی رایگان در زمستان ارائه می دهد. این انتخاب ایده آل برای مسافران انفرادی، ماه عسل هیجان انگیز و خانواده هایی با بچه های فعال و پر شور است.

بیشتر بخوانید :  چه لباس هایی در سفر هوایی نباید پوشیده شود؟
Steinplatte – Österreich تفرجگاه ریلانو

این یک مجتمع چهار ستاره است که در حدود 90 دقیقه از “مونیخ” و در نزدیکی منطقه اسکی بازی” اسکیپ ” و پیاده روی “استین پلات” واقع شده است. یک منطقه آبگرم 2000 متر مربعی و یک رستوران در آن محل واقع است که قهوه های متنوعی را برای صبحانه ارائه می دهد. مبلمان این جا ساده، زیبا و الهام گرفته از طبیعت است. اتاق های کلاسیک، اتاق های راحت، اتاق های خانوادگی و استودیو ها برای مهمانان در دسترس هستند. شش مسیر گلف در این نزدیکی وجود دارد. دوچرخه سواری در کوهستان و پیاده روی “نوردیک ” از دیگر فعالیت های تفریحی محبوب است و سعی کنید هنگامی که در اینجا اقامت دارید آن ها را انجام دهید.

هتل آلپین روس _لرموس

برای خانواده های که با کودکان مسافرت می کنند، جایی بهتر از هتل ” آلپین روس” برای آن ها وجود ندارد. در این جا مناطق بازی در فضای داخل و در فضای باز وجود دارد و از کودکان برای تمام سنین از نوزادان گرفته تا کودکان مراقبت می شود. فعالیت های برنامه های زمستانی شامل گردش نور، زمان پخش در نمایش، تئاتر و زمان پخش در زمین دزدان دریایی است. برنامه های تابستانی شامل یک باغ وحش پت، یک دیوار صخره ای و اسب سواری می باشد.

اگر قصد سفر دارید می‌توانید برای یافتن بهترین اقامتگاه‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر با آژانس گردشگری هفت سپهر به عنوان مجری رزرواسیون هتل، ویلا و اقامتگاه‌های تهران از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۶۸۵۸۵۲ در ارتباط باشید.

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir