سفری بی نظیر با کشتی های آسیایی کروز

در این مقاله با برخی از سفرهای کشتی های آسیایی کروز آشنا می شوید.
شما اگر توریستی هستید که دوست دارد مکان هایی با چشم انداز های برجسته و شهرهای چند فرهنگی را ببینید، پس سفرهای آسیایی کروز می تواند یکی از انتخاب های مناسب برای شما باشد. این قاره دارای یک تاریخ غنی است و این جایی است که یک گردشگر که مکانهای زیبا را دوست دارد می رود. خیلی ساده است، برای انجام این امر می توانید امروز با کروز به آسیا بروید و قطعا پشیمان نخواهید شد.

قطعا این سفر به شهرهای آسیایی مانند هنگ کنگ و سنگاپور جذاب خواهد بود. معبدها در ژاپن و کامبوج باید برای هر کسی که از آن بازدید می کند جذاب باشد. علاوه بر این، اگر شما از آدم های ماجراجو هستید، تورهای جنگل های بارانی در آسیا بیشتر از آنچیزیست که به دنبال آن هستید. همچنین دیوار بزرگ چین و خلیج Phang Nga Bay در تایلند را فراموش نکنید. برای آشنایی بیشتر با این نوع سفر در ادامه با هفت سپهر همراه باشید.


بهترین سفرهای کشتی های آسیایی کروز

گردشگرانی که مایل به بازدید از چندین کشور آسیایی هستند، می دانند که کروز بهترین گزینه است. شما می توانید یک کروز ۲ هفته ای را انتخاب کنید، از سری لانکا تا تایلند. همچنین یک کروز سه هفته ای که از چین شروع و به ژاپن ختم می شود. تجربه یک بار با کروز باعث می شود که شما چندین بار آن را تجربه کنید. همچنین یک سفر محبوب نیز می تواند از هنگ کنگ تا سنگاپور باشد.

بیشتر بخوانید :  تفاوت فاند و بورسیه تحصیلی
بهترین زمان سفر با کشتی های آسیایی کروز

هنگام سفر به آسیا بهتر است بدانید که خطوط مختلف کروز دارای جدول زمانی مختلف است. اطلاعات قابل توجهی که مهم است بدانید، این است که فصل بارانی در برخی از کشورهای آسیایی با جدول زمانی کروز همزمان است. از این رو، شما می توانید در طول تور خود (بارانی در اکتبر-دسامبر در مالزی و دسامبر تا فوریه در اندونزی) انتظار باران داشته باشید. بیشتر کروز ها از دسامبر تا پایان ماه مارس برگزار می شود.

رزرو تورهای کشتی های آسیایی کروز

با توجه به این که احتمالا پروازهای طولانی را برای رسیدن به جنوب آسیا و خاور دور انجام خواهید داد، هزینه آن می تواند گاهی زیاد باشد، به خصوص اگر به همراه خانواده بازدید می کنید. ممکن پول زیادی جهت تهیه بلیط هواپیما صرف شود. علاوه بر این، بسیاری از مردم در این منطقه به این مقصد سفر می کنند، بنابراین بهتر است در اوایل رزرو، زمانی که قیمت ها جذاب تر باشد، اقدام کنید. اگر شما یک برنامه سفرنامه انعطاف پذیر داشته باشید، می توانید همیشه از پیشنهادات لحظه آخری استفاده کنید.

برخی از بهترین خطوط کروز که در این منطقه فعالیت دارند عبارتند از:

شاهزاده کروز

کروز بین المللی کاراییب سلطنتی

خط هلند امریکا

کروز Costa

کروز ستاره

کروز کونارد

کروز خاورمیانه

بنادر بسیاری در آسیا وجود دارد و اگر شما می خواهید یک مقصد خاص را انتخاب کنید ، ممکن است چالش بزرگی داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که سفرهای روزانه خود را از قبل برنامه ریزی کنید و از خطوط کروز پیروی کنید تا موقعیت ها را از دست ندهید. به غیر از بازدید از شهرها، شما همچنین می توانید به بورنئو در اندونزی برای دیدن اوراگوتانها بروید، همچنین از جزایر اندامان و کامودو. شما همچنین می توانید در چندین جزیره از بالی، آپارتمان های رنگارنگ و شکوفه های گیلاس در ژاپن را نظاره کنید و از مزارع ماهی شناور در ویتنام بازدید کنید.

بیشتر بخوانید :  مهم ترین فستیوال های سوئیس

در آسیا به اندازه کافی برنامه تفریحی وجود دارد، احتمالا به اندازه کافی زمان لازم برای انجام کارهای دیگر ندارید. گردشگران هنوز هم خاورمیانه را به عنوان یک مقصد کروز در نظر دارند. با این حال، کسانی که فرصتی برای بازدید ازاین منطقه دارند به شما خواهند گفت چگونه محو زیبایی های خاور میانه شده اند . منطقه دارای برخی از بنادرو شهرستانهای جذاب در جهان است. تاریخ و طیف گسترده ای از میراث وجود دارد.

همچنین زیبایی قابل توجهی از ویژگی های طبیعی که شما به آنها بر می خورید، فراموش نکنید. سواحل نفیس، معماری قابل توجه و همچنین مراکز خرید شگفت انگیزی که وجود دارد. از شهر مشهور دبی تا سرزمینهای اشغالی فلسطین، شما شگفت زده خواهید شد، زیرا شما می توانید فضایی پنهانی که این منطقه ارائه می دهد را کشف کنید.

امروزه خاورمیانه از هر زمان دیگری قابل دسترسی است. در حال حاضر شما می توانید خود را در یک کروز پرماجرا بدون هیچ نگرانی و یا تردید، غافلگیر کنید.

اگر قصد سفر دارید می‌توانید برای یافتن بهترین اقامتگاه‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر با آژانس گردشگری هفت سپهر به عنوان مجری رزرواسیون هتل، ویلا و اقامتگاه‌های ایران از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۶۸۵۸۵۲ در ارتباط باشید.

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir