تمکن مالی اسپانیا

تمکن مالی مورد قبول و دریافت کارت اقامت اسپانیا از جمله شیوه های رسیدن به پاسپورت اسپانیا هستند. برای این منظور شما قبل از ورود به کشور اسپانیا می بایست از شرایط عمومی این کشور و مدارک مورد نیاز جهت اقدام در این زمینه، اطلاعات جامعی داشته باشید تا ندانسته وارد این فرآیند نشوید وتلاش های شما بی نتیجه نماند و هزینه های بسیاری را متقبل نشوید.

اسپانیا کشوری مستقل، عضو اتحادیه اروپا، اتحادیه یورو و حوزه شینگن است. از این جهت در اروپا به شدت مورد توجه واقع می شود و از روشهای آسان اخذ اقامت اروپا است.

شرایط اخذ اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی

اخذ اقامت از راه تمکن مالی اروپا به عنوان یکی از روش های دریافت اقامت اروپا محسوب می شود و مزایای بسیاری دارد. در واقع با اخذ درخواست اقامت از راه تمکن مالی اسپانیا دیگر نیازی به کارآرفرینی و سرمایه گذاری در این کشور ندارید. در این شیوه، متقاضی با ارائه مدارک درآمد ماهیانه ثابت از راه اجاره‌ی ملک، حقوق بازنشستگی یا سود سپرده در کشور مبدا می تواند موفق به دریافت اقامت شود. شایان ذکر است که ارائه یکی از مدارک اشاره شده در صورتی که میزان درآمد لازم برای داشتن تمکن مالی را ثابت کند، کافی است و نیازی به نشان دادن هر سه مدرک باهم نیست.

درآمد مورد نیاز با توجه به قوانین کشور اسپانیا، برای سرپرست و فرزندان بالای ۱۸ سال، ماهانه ۲۵۰۰ یورو، برای همسر ۶۰۰ یورو و برای فرزندان زیر ۱۸ سال نیز ۶۰۰ یورو به ازای هر فرزند است. برای نمونه یک خانواده سه نفره با فرزند چهارده ساله، می بایست درآمد ۳۷۰۰ یورو را به صورت ریالی در کشور ایران از راه های ذکر شده نشان دهد.

بیشتر بخوانید :  مشاوره ی رایگان

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir