بورسیه استانی ایتالیا

بورسیه استانی ایتالیا

کشور ایتالیا در سال های اخیر بسیار مورد توجه علاقه‌مندان به تحصیل در قاره اروپا واقع شده است. یکی از علل این توجه و اقبال بی شک وجود بورسیه استانی ایتالیا می باشد. نوعی بورسیه که این کشور را تبدیل به تنها محلی کرده است که بدون سوابق و رزومه‌ی تحصیلی به دانشجویان علاقه‌مند تحصیل در کشور ایتالیا کمک هزینه تحصیل و زندگی می پردازد.

بورسیه استانی ایتالیا بر پایه درآمد خانواده‌ی دانشجو و وضعیت مالی سرپرست خانواده برای دانشجو در نظر گرفته می شود.

این بورسیه که به وسیله‌ی استان محل تحصیل فرد در کشور ایتالیا ارائه می شود به دانشجویانی داده می شود که در کشور خود درآمد بالایی ندارند و نمی توانند هزینه شهریه یا هزینه زندگی در ایتالیا را بپردازند. با استفاده از این بورسیه افراد توانایی آن را خواهند داشت که تمامی هزینه های تحصیلی یا لااقل بخشی از آن را بپردازند. این بورسیه تنها طبق مدارک مالی ارائه شده به وسیله‌ی دانشجو ارائه می شود و لازم به ارائه هیچ گونه رزومه تحصیلی یا مقالات آی اس آی  ندارد.

مبلغ این بورسیه ۵۲۰۰ یورو وجه نقد به اضافه ۷۰ درصد تخفیف در خدمات خوابگاه و کارت تردد وسلف سرویس است. دانشجویان با داشتن این بورسیه هیچ گونه شهریه ای را نمی پردازند و هیچ مبلغی برای شهریه پرداخت نخواهند کرد. در بعضی از شهر ها اگر به دانشجو خوابگاه داده شود هزینه‌ی خوابگاه به صورت خودکار از اعتبار بورسیه کم شده و مبلغ ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ یورو به دانشجو داده می شود.

بیشتر بخوانید :  چرا ایتالیا؟

تحصیل در رشته داروسازی در ایتالیا، تحصیل در ایتالیا.

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir