هیجان آورترین و ماجراجویانه ترین مقاصد گردشگری جهان

در این مقاله با هیجان آورترین و ماجراجویانه ترین مقاصد گردشگری جهان آشنا خواهید شد. همین که اسم ماجراجویی می‌آید، آدرنالین در بدنمان ترشح می‌شود. البته این آدرنالین برای برخی از آدم‌ها هر چقدر هم که ترشح شود، باز هم کم است و دلشان هیجان بیشتری می‌خواهد. افرادی که قطعا با خواندن این مقاله از خود بی‌خود می‌شوند. در ادامه با( کریاس هفت سپهر) همراه باشید تا با ۱۰ مقصد برتر ماجراجویی دنیا آشنا شوید.
مکان‌هایی که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد، فعالیت‌های ماجراجویانه‌ی متنوعی را به گردشگران ارائه می‌دهند. فعالیت‌هایی که جذابیت، ویژگی مشترک تمامی آن‌ها است.

سریلانکا

 سریلانکا پس از ربع قرنی که از جنگ داخلی در آن می‌گذرد و واقعه‌ی وحشتناک سونامی که سال ۲۰۰۴ رخ داد، کم‌ کم دارد به یک مقصد بسیار محبوب در گردشگری ماجراجویانه تبدیل می‌شود. غیر از فرهنگ غنی این کشور که می‌تواند گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند، از نظر طبیعی نیز سریلانکا میزبان گردشگران عاشق طبیعت و ماجراجویی است. بهترین مکان برای تماشای نهنگ‌ها اینجا است. سافاری‌های زیادی در اینجا برای انتخاب و تجربه وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به دیدن فیل‌ها بروید، کاشت چای را نظاره‌گر باشید، از جشنوارههای مذهبی و فرهنگی دیدن کنید و کارهای دیگری که شما را سر شوق می‌آورد، انجام دهید.

نامیبیا


نامیبیا می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای طبیعت‌دوستان باشد. اینجا هم می‌توان به تماشای طبیعت وحشی نشست و هم ماجراجویی‌های طبیعی بسیاری را امتحان کرد. اگر اهل پیاده‌روی باشید، می‌توانید روی بلندترین تپه‌های شنی دنیا راه بروید یا اینکه دوچرخه‌اتان را بردارید به سوی کوهستان بروید و دوچرخه‌سواری کوهستان را امتحان کنید. عاشق حیوانات هم اگر باشید، می‌توانید سری به فیل‌ها، شیرها و کرگدن‌ها بزنید و زندگی آن‌ها را از نزدیک ببینید.

بیشتر بخوانید :  اگر چمدان در راه بازگشت بیش از حد سنگین باشد چه کنیم؟
پاپوآ گینه‌ی نو


پاپوآ ترکیبی از فرهنگ شگفت‌آور برای دیدن و فعالیت‌های ماجراجویانه برای انجام دادن است. اینجا خانه‌ی چندین آتشفشان فعال بوده و جالب است بدانید که مردم ساکن آن به ۷۰۰ زبان مختلف صحبت می‌کنند. اینجا می‌توانید با بومی‌ها اوقات خود را بگذرانید و هنرهای سنتی چون حصیربافی، تتوی قبیله‌ای و جشن مومو را از نزدیک ببینید.

پاتاگونیا


پاتاگونیا قطعا یکی از مقاصد محبوب ماجراجویان است، به ویژه آن‌هایی که عاشق کوه‌پیمایی و کوه‌نوردی هستند. برخی از نقاط مشهور این منطقه که در میان ماجراجویان اهل طبیعت محبوب هستند از این قرارند: دره‌ی چاسابوکو شیلی، یخچال طبیعی اوهیگینس، دریاچه‌ی کویر آرژانتین، ماجراجویی‌های سانتیاگو و غیره. اینجا بهشت کوه‌پیمایان و کوه‌نوردان است.

نیوزلند


یوزلند یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری نوظهور است. مناظر جزیره‌ی جنوبی به قدری زیبا هستند که شما را مبهوت و متحیر خواهند کرد. کوه‌های سر به فلک کشیده‌ی پارک ملی دریاچه‌‌ی نلسون شما را مجذوب خود می‌کند. این‌جا مکان بسیار مناسبی برای راهپیمایی‌های طولانی‌مدت و لذت‌بخش است.

هند


هند سرزمین غنای فرهنگی، آداب و رسوم و تمدن است و بخش شمال شرقی آن نیز به واسطه‌ی طبیعت زیبایی که دارد، مقصد گردشگران اهل ماجراجویی است. از بیابان‌های خشک گرفته تا حیات وحش غنی، از صومعه‌های لاداخ تا تپه‌های سرسبز نگالند، هر چیزی که بخواهید در این سرزمین یافت می‌شود. هند جز بهترین مقاصد گردشگری برای ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز در دل طبیعت است.

سوئیس و ایتالیا

برای تمام عاشقان ارتفاعات زیاد، باید بگوییم که ایتالیا و سوئیس بهشت آن‌ها خواهد بود. دوست‌داران ارتفاع می‌توانند در این دو کشور مکان‌های بسیار مناسبی را برای کوه‌پیمایی و دوچرخه‌سواری کوهستان بیابند و از مناظر زیبای موجود در مرز این دو کشور نهایت استفاده را ببرند. این‌جا می‌توانید از دهکده‌های خیره‌کننده‌ای که در ارتفاعات قرار گرفته‌اند، عبور کنید و اگر عضلاتتان از فعالیت زیاد درد گرفت، به اسپای ۲۰۰۰ ساله‌ی رومی‌ها بروید و حال و هوای تازه پیدا کنید.

بیشتر بخوانید :  چگونه به راحتی وقت سفارت بگیریم ، قدم به قدم با هوگوتراول
کلورادو


اینجا دیگر خبری از کمپ‌های در دل جنگل و پر مشقت نیست. چادرهای لوکس به علاقه‌مندان اجاره داده می‌شود و علاوه بر اقامت می‌توان در فعالیت‌هایی مثال اسب‌سواری، پیاده‌روی، ماهی‌گیری و غیره در دل کوه‌های راکی شرکت کنید. تجربه‌ی ماجراجویانه در کلورادو همراه با آسایش و راحتی است.

زامبیا


به دل طبیعت و حیات وحش بروید و از تجربه‌ی بکر و منحصربه‌فردی که نصیبتان خواهد شد، نهایت استفاده را ببرید. حیات وحشی که شاید در بسیاری از نقاط دنیا قادر به دیدنش نباشید.

پرو


به پرو بروید و تمام فعالیت‌های ماجراجویانه و هیجانی که دوست دارید انجام دهید. در این کشور می‌توانید به فعالیت‌هایی چون رفتینگ، دوچرخه‌سواری، کوه‌پیمایی و غیره بپردازید. اینجا هم آرامش طبیعت را تجربه خواهید کرد و هم شور و هیجان خواهید داشت. فقط حتما سری هم به ماچوپیچو بزنید

اگر قصد سفر دارید می‌توانید برای یافتن بهترین اقامتگاه‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر با آژانس گردشگری هفت سپهر به عنوان مجری رزرواسیون هتل، ویلا و اقامتگاه‌های ایران از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۶۸۵۸۵۲ در ارتباط باشید.

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir