قصد سفر به کانادا دارید؟

قصد سفر به کانادا دارید؟ نگرانید نتونید ویزا بگیرید؟ خوب پس بهتره اول این مطلب رو بخونید تا باخیال راحت برای گرفتن ویزا اقدام کنید.

اول از همه برای ویزای کانادا نیازمند وقت سفارت هستید که خوب وقت سفارت رو یا حضوری می‌شه گرفت یا آنلاین. در مورد آنلاین کافیه به سایت سفارت برید و مدارکتون رو آپلود کنید هزینه سفارت رو پرداخت کنید تا وقتتون رو بگیرید. تو مورد حضوری هم که باید حضورا وقت بگیرید و موقع رسیدن وقتتون اونجا حاضر باشید بعد از اینکه رفتین سفارت چند مرحله بررسی مدارک و انگشت نگاری پروسه شما شروع می‌شه.

بررسی مدارک ممکن بین دو تا ده هفته زمان ببره و بعد از اون پاسخ سفارت از طریق ایمیلی که قبلا ثبت کردید ارسال می‌شه. حتی اگه جوابشون به شما منفی هم باشه بلافاصله بعد دریافت جواب می‌تونید باز درخواست بدید و اگر پاسخ سفارت مثبت بود که خوب پاسپورتتونو ببرید تا ویزا مهر خورده بشه.

ولی مساله اصلی اینجاست ما که تو ایران سفارت کانادا نداریم! خوب می‌تونین یا حضوری به یکی از کشورهای اطراف برید و به سفارت کانادا برید یا اینکه از آژانس‌های متخصص کمک بخواهید تا براتون کارهای پیکاپ رو انجام بدن.

نکات مهم در موقع درخواست ویزا اینه که چه مدارکی باید بفرستید و چه استاندارهایی باید داشته باشن و همینطور یه کارت اعتباری بین المللی که باهاش بشه هزینه هارو پرداخت کرد.

ویزای کانادا شامل چند ویزای کاری، تحصیلی، توریستی، اقامتی و الحاق به همسر می‌شه که بهتون توضیح می‌دم:

کاری: باید در کشور مقصد کاری بیابید یا سرمایه گذار و صاحب شغلی باشید که کانادا به آن نیاز دارد.

بیشتر بخوانید :  کشورهای عضو شنگن

توریستی: دو حالت کوتاه مدت که 90 روزه است و بلند مدت که 5 ساله است و همان ویزای مالتی معروف است داره. نکته اینکه  در مورد ویزای مالتی شما تا 5  سال حق ورود به کانادا را دارید اما در هر بار ورود فقط می‌تونید 90 روز بمونید.

اقامتی: با گرفتن ویزای اقامتی امکان اقامت ابتدا به صورت کوتاه مدت و بعد از چند سال به صورت بلند مدت برای شما فراهم می‌شه.

پیکاپ ویزا

از اونجایی که در داخل ایران سفارت کانادا موجود نیست بعد از اینکه پاسخ سفارت به دست شما رسید سفارت این اجازه را به شما می‌ده که تا یک ماه اینده به نماینده حقوقی خودتون این اجازه رو بدید تا پاسپورت شما رو از سفارت دریافت کنه.

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir