شهر plovdiv را بیشتر بشناسیم

plovdiv که تلفظ صحیح آن پلاودیف است، با وجود جمعیتی بالغ بر 342 هزار نفر دومین شهر بزرگ بلغارستان و یکی از کلان شهرهای مهم این کشور
محسوب میشود.

درباره شهر plovdiv 

کاوش های باستان شناسی در این منطقه نشان از وجود ساخت اولین اقامت های شهر نشینی میباشد که تاریخ آن به 6هزار سال پیش از میلاد مسیح باز میگردد. همین مساله منجر شده که plovdiv را یکی از قدیمی ترین شهر های روم باستان بدانند که امروزه گردشگران زیادی از سراسر جهان برای بازدید از این شهر راهی این سرزمین میشوند.

همچنین برگزاری نمایشگاه ها و مراسم های بزرگی همچون فستیوال جایزه نوبل،فستیوال اپرا اوپن،گلدن چست(golden chest)،فستیوال تئاتر جهانی و.. باعث شده این شهر به یکی از شهر های مهم اروپا تبدیل گردد.

نکته جالب دیگر راجع به این شهر وجود تپه هایی با ارتفاع 250 متر از جنس سینیت (syenite نوعی سنگ دارای فلدسپار و سیلیکات) میباشد که این امر باعث شده که به این شهر لقب “The City of The Seven Hills” (شهر هفت تپه) بدهند.

plovdiv ازنظر فرهنگی و آموزشی نیز یکی از شهر های مهم در اروپا میباشد تا جایی که در سال 1860 قدیمی ترین موسسه آموزشی امریکایی خارج از خاک ایالات متحده بنام “The American College of Sofia” در این شهر بنیان گذاشته شد که بعد ها به شهر صوفیا منتقل شد.

در 5 سپتامبر 2014 plovdiv بعنوان میزبان بلغاریه مرکز فرهنگی اروپا برای سال 2019 از سوی شورای عالی فرهنگی بلغارستان برگذیده شد.

اگر قصد سفر دارید می‌توانید برای یافتن بهترین اقامتگاه‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر با آژانس گردشگری هفت سپهر به عنوان مجری رزرواسیون هتل، ویلا و اقامتگاه‌های ایران از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۶۸۵۸۵۲ در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید :  چگونه ویزای ایتالیا بگیریم ؟

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir