سریلانکا جزیره ایی با سواحل بی انتها و جاذبه های گردشگری شگفت انگیز

در این مقاله سریلانکا جزیره ایی با سواحل بی انتها و جاذبه های گردشگری شگفت انگیز را معرفی خواهیم کرد. عده بسیاری از مردم هستند که برای سفر به یک شهر یا کشور علاقه زیادی به کسب اطلاعات از جاذبه های گردشگری مقصد مورد نظر دارند تا پس از رسیدن به مقصد، به دنبال تک تک جاذبه های مورد علاقه خود نگردند.

افرادی که قصد سفر به جزیره ای رویایی و مملو از جاذبه های گردشگری را دارند، بد نیست تا در طول زندگی خود برای یکبار هم که شده به جزیره افسانه ای سریلانکا سفر کنند.این جزیره شما را در زیبایی های خود غرق خواهد کرد. اکنون وقت آن است تا چمدان هایتان را ببندید و آماده سفر به سریلانکا همراه با اطلاعات سفر به سریلانکا به این جزیره بکر شوید.


چرا به سریلانکا برویم؟

در مجموعه اطلاعات سفر به سریلانکا بدانید که قبل از هر چیز بهتر است تا با محل این جزیره بر روی کره خاکی زمین آشنا شویم. موقعیت این جزیره رویایی در جنوب قاره آسیا به چشم می خورد. این منطقه پر از جاذبه های گردشگری سفر به سریلانکا است؛ از توک توک ها گرفته تا کوهنوردی و دیدن دلفین ها.

موقعیت جزیره سریلانکا

در سفر به سریلانکا همان طور که در بالاتر به آن اشاره شد، این جزیره در جنوب قاره آسیا به چشم می خورد. به طور دقیق تر می توان گفت که منطقه جنوب کشور هند این جزیره زیبا و رویایی را در دل خود جای داده است (اقیانوس هند).

جاذبه های گردشگری جزیره سریلانکا

برای سفر به سریلانکا اکنون وقت آن رسیده است تا خود را به دست ما بسپارید و به گشت و گذار در هزارتوی جاذبه های این جزیره بپردازیم. سفر خیالی خوشی را در سفر به سریلانکا همراه با اطلاعات سفر به سیرلانکا برایتان آرزومندیم!!

بیشتر بخوانید :  چورسو بازار تاشکند، بازاری قدیمی در قلب پایتخت ازبکستان
سه چرخه های توک توک

اگر شما فیلم های بالیوود را دیده باشید قطعا این سه چرخه ها را بصورت فراوان دیده اید. اگر قصد سفر به کلمبو را دارید فرصت شهرگردی با یکی از این توک توک ها را از دست ندهید. این سه چرخه ها ارزانترین و هیجان انگیزترین راه برای دیدن ریبایی های سریلانکا هستند. توک توک ها در اصل شما را در حال و هوایی خاص غرق خواهند کرد.

جاده ای به نام گال در این جزیره به چشم می خورد که می تواند یکی از جاودانه ترین خاطرات در این سفر به سریلانکا را برایتان رقم بزند. گشت و گذار حوالی آب های فیروزه ای دریا را در این سفر به سریلانکا از دست ندهید.

قطارهای محلیِ سریلانکا

در مجموعه اطلاعات سفر به سریلانکا بدانید که یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پر طرفدار در این جزیره پرسه زنی با قطار در دل مسیر های گوناگون می باشد. در این جزیره رویایی شما با جاده ها و مسیر های مختلفی سر و کار خواهید داشت ولی چنان چه هوای گردش با قطار در آغوش یک منظره بی نظیر به سرتان زد، کافی است تا سوار قطار هایی شوید که شما را به جاده کلمبو تا کندی ببرد تا با معنی واقعی کلمه زیبا آشنا شوید؛ چرا که از بین زمین های کشاورزی و مراتع سرسبز عبور می کند که هر یک به نحوی شما را مسحور زیبایی های خود می کند.

در پایان این جاده نیز شهری به نام کندی در روبروی چشمان شما سبز خواهد شد که هر انسانی را به سمت خود می کشد. افرادی نیز که طرفدار دریا و ساحل می باشند، بهتر است تا خود را به قطار گال_کلمبو برسانند که توسط این مسیر خود را در هیکادوا پیدا کنند. از اطلاعات سفر به سریلانکا و در این منطقه شما می توانید ب علاقه خوئ نسبت به دریا پاسخ خوبی بدهید.

بیشتر بخوانید :  اگر چمدان در راه بازگشت بیش از حد سنگین باشد چه کنیم؟

از لذت بخش ترین جاده های سریلانکا می توان مسیر های زیر را نام برد:
کلمبو به کندی که در بالا تر به آن اشاره شد، کلمبو به گال که در آن می توانید بهترین مناظر را در برابر چشمان خود ببنید و کلمبو (درون شهری) که این مسیر هم زیبایی های خاص خود را داراست.

سافاری برید و حیوانات را ببینید

افراد بسیاری هستند که در طبیعت و سفر خود به دنبال سافاری و انواع حیات وحش و … می باشند. کسانی که به این موارد علاقه زیادی دارند، جزیره سریلانکا را برای مقصد مورد نظر خود انتخاب کنند؛ چرا که به راحتی می توانند در این جزیره به این خواسته خود به خوبی پاسخ بدهند. پارکی به نام کومانا در این جزیره زیبا به چشم می خورد که پرسه زنی در آن می تواند طعمی دیگر را به شما در سفر ببخشد. با قدم زدن در این پارک علاوه بر عکاسی از مناظر و طبیعت، می توانید از تنوع حیوانات در آن نهایت لذت را ببرید. قدمت این پارک به سال 1970 مربوط می شود.

کوهنوردی با آرامش

سریلانکا جزیره ای مملوء از آرامش و چشم انداز های رویایی می باشد. پارکی به نام پارک کومانا صومعه ای را در دل خود جای داده است که با نام کدومبیگالا معروف می باشد و رفتن بر روی این صومعه می تواند یکی از برترین خاطرات در سفر به جزیره سریلانکا باشد. تم روی این صومعه را جنگل ها و درختان سر به فلک کشیده تشکیل داده اند که کمتر کسی است که به این منطقه سفر کند و از آن عکسی به یادگار نگیرد.

قله هایی که در این مکان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند، آدام و سیگیریا نام دارند. از این مکان پر رمز و راز در دل جزیره سریلانکا در حین سفر خود حتما دیدن کنید.

دلفین ها و وال ها

یکی دیگر از برترین مکان های دیدنی در جزیره سریلانکا سواحل شرقی آن می باشد که به معنای واقعی کلمه بهشت را در برابر چشمان ما قرار خواهد داد. قدم زدن در کنار شیطنت های بی وقفه وال ها و دلفین های این سرزمین می تواند حال و هوای دیگری را به سفر در این جزیره به شما ببخشد. منطقه ای به نام آروگام بی یا همان ترین کومالی این فرصت استثنایی را به شما می دهد که در یکی از زیباترین و هیجان انگیز ترین مکان های جهان خاطره سازی کنید. به این منطقه از سریلانکا سفر کنید تا خاطره ای جاودانه در جزیره گدی شما نقش ببندد.

تجربه ی پرواز در سریلانکا

سینامون، اسمی آشنا برای افرادی که به سریلانکا سفر کرده اند است. اگر دوست دارید جزیره ی فوق العاده ی سریلانکا را از ارتفاع ده هزار پایی نیز مشاهده کنید حتما سری به تاکسی هوایی سینامون بزنید و برای خودتان یک پرواز رزرو کنید. این شرکت با وجود اینکه هواپیماهای کوچکی دارد اما با پرواز در ارتفاع دلخواه شما و مقدور بودن به فرود آمدن در آب میتواند تجربه ی زیبایی را از سریلانکا و پرواز بر فراز رودخانه ی کندی و ساحل (ترین کومالی) در ذهن شما برجای بگذارد.

استراحت در سواحل

سریلانکا دارای بهترین و معروفترین سواحل جهان است. بطوری که شما به هر طرف سریلانکا که بروید قظعا با ساحلی فوق العاده مواجه میشوید. برای مثال اگر قصد به ساحل رفتن دارید حتما این سواحل را در اولویت های خود قرار دهید؛

بیشتر بخوانید :  طولانی ترین پرواز دنیا

1.نگومبو 2.هیکادوا 3.اوناواتونا 4.نیلاولی 5.ترین کومالی 6.بن توتا
افرادی که به موج سواری علاقه مندند به ساحلی به نام آروگام بی مراجعه کنند تا زیبایی و هیجان انگیزی این ساحل آدرنالین خونشان را به اوج برساند. در آخر باید بگویم سریلانکا دارای مهمان نواز ترین افراد جهان است. بطوریکه باعث می شود شما در هزاران فرسخ دورتر از خانه ی خود به هیچ عنوان احساس غربت یا تنهایی به شما دست ندهد. مخصوصا در شهر سیلان که بعد از اشغال توسط انگلیس در تمام جهان مردمانش بخاطر مهمان نوازی ای که داشتند زبانزد خاص و عام شدند.

اگر قصد سفر دارید می‌توانید برای یافتن بهترین اقامتگاه‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر با آژانس گردشگری هفت سپهر به عنوان مجری رزرواسیون هتل، ویلا و اقامتگاه‌های ایران از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۶۸۵۸۵۲ در ارتباط باشید.

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir