گردشگری ماجراجویانه راس الخیمه

راس الخیمه یکی از مقاصد گردشگری امارات است. اگر به دنبال انجام کارهای پر هیجان هستید، شاید بهتر باشد بدانید که رأس الخیمه، شیخ نشین شمالی امارات متحده عربی، روزهای خوبی را از لحاظ رونق گردشگری پشت سر می‌گذارد که بخشی از آن به دلیل شهرت رو به رشد آن به عنوان یک مقصد مهم برای ماجراجویی است. اعلام شده است که دو خط دیگر به زیپ لاین «Toroverde» اضافه می‌شود، مسیرهای دوچرخه‌سواری کوهستان و مسیرهای پیاده‌روی در منطقه گسترش می‌یابند، یک کمپ محلی لوکس ساخته خواهد شد و برنامه‌های ماجراجویانه‌ای برای کودکان اندیشیده خواهد شد.

ماه مارس شاهد بیشترین نرخ رشد اقامت در هتل (۸۷.۵٪) بوده است و آمار نشان می‌دهد که درآمد گردشگری ۱۰٪ رشد سالانه را تجربه می‌کند. رأس الخیمه دارای ۵۵۰۰ اتاق هتل است، اما باید ۶۰۰۰ اتاق دیگر هم به این تعداد اضافه شود. از زمان افتتاح مرکز تفریحی «جبل جیص فلایت» بیش از ۵۰۰۰ نفر برای بازدید از آن به امارات سفر کرده‌اند که شاید به خاطر این باشد که این زیپ لاین، به طور رسمی به عنوان طولانی‌ترین زیپ لاین جهان، با ۲٫۸۳ کیلومتر معرفی شده است.

زیپ لاین های راس الخیمه

با اضافه شدن خط‌های جدید، چهار نفر به صورت همزمان می‌توانند سوار زیپ لاین بشوند؛ همین ویژگی باعث شده است که آن یک انتخاب ایده‌آل برای برای کسانی باشد که به صورت گروهی به آن‌جا می‌روند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده، خط‌های جدید در جولای آماده‌ی بهره‌برداری خواهند شد. دوچرخه سواری کوهستانی و مسیرهای پیاده‌روی جدید با سه نقطه‌ی شروع متفاوت و در مسافتی برابر با ۸۱ کیلومتر توسعه یافته‌اند که ۳۰ کیلومتر آن تا انتهای سال افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید :  درباره کاخ گارنیه

یک کمپ جدید لوکس و بکر با ۶۵۰ متر ارتفاع و ۳۶ واحد در کوه جیص ساخته خواهد شد که دارای اتاق‌های خانوادگی، سوئیت‌های سلطنتی، سالن بدنسازی و سالن ورزشی است. همچنین برنامه‌های ماجراجویانه‌ای هم برای کودکان در کوه‌ها طراحی شده است که تا پایان سال ۲۰۲ باز می‌شوند.

هیثم متار، مدیر عامل سازمان توسعه گردشگری راس الخیمه می‌گوید:

از زمان راه‌اندازی طولانی‌ترین زیپ لاین جهان در ماه ژانویه، پذیرای بیش از ۵۰۰۰ بازدید کننده بوده‌ایم و هدف ما، جذب ۲۰۰٬۰۰۰ بازدیدکننده تا پایان سال است.

او می‌افزاید که هدف از اجرای طرح‌های جدید، افزایش تعداد بازدیدکنندگان از ۲۰۰٬۰۰۰ نفر تا ۴۰۰٬۰۰۰ نفر در سال است.

اگر قصد سفر دارید می‌توانید برای یافتن بهترین اقامتگاه‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر با آژانس گردشگری هفت سپهر به عنوان مجری رزرواسیون هتل، ویلا و اقامتگاه‌های ایران از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۶۸۵۸۵۲ در ارتباط باشید.

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir