چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

برای گرفتن وقت انگشت نگاری انواع ویزای کانادا، ابتدا باید به درگاه کارگزاری جمع آوری اطلاعات بایومتریک کانادا یعنی وی اف اس گلوبال به آدرس VFSGlobal.com مراجعه کنید.

1. در بخش مربوط به دریافت وقت، در سمت چپ کشور مبدا و در سمت راست کشور مقصد، که قصد اخذ ویزای آن را دارید، یعنی کانادا را انتخاب کنید.

باید توجه داشته باشید که نباید کشور مبدا را ایران انتخاب کنید.چرا که باید انگشت نگاری کانادا در یکی از کشورهای همسایه انجام دهید میتوانید وقت سفارت کانادا از یکی از شهرهای زیر رزرو نمایید. امکان رزرو وقت سفارت کانادا در هر کشور دیگری که کانادا در آن سفارتخانه داشته باشد نیز وجود دارد.


 وقت سفارت کانادا در استانبول

وقت سفارت کانادا در ابوظبی وقت سفارت کانادا در ایروان ارمنستان وقت سفارت کانادا در اربیل عراق
وقت سفارت کانادا در آنکارا وقت سفارت کانادا در دبی وقت سفارت کانادا در باکو آذربایجان

وقت سفارت کانادا در اسلام آباد پاکستان


2. در درگاه باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. برای ایجاد حساب کاربری رو گزینه New User کلیک کنید. اسم و فامیل، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و پسوورد خود را مشخص کنید. پس از ورود به حساب کاربری، گزینه تعیین وقت سفارت، کنسل کردن وقت تعیین شده، تعیین مجدد وقت سفارت، ارسال برگه وقت سفارت به ایمیل متقاضی و ادامه درخواست قبلی برای شما در دسترس خواهد بود.

توجه داشته باشید که حتما باید از طریق ایمیل حساب کاربری خود را تائید کنید.

3. در صفحه درخواست وقت سفارت، باید مرکز انگشت نگاری، تعداد نفرات و علت مراجعه (که همان انگشت نگاری می‌باشد) را، انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید :  تفاوت کالج و دانشگاه در کانادا

4. در مرحله ی بعد که ثبت متقاضی می‌باشد، اطلاعات تمام افرادی که برای انگشت نگاری به همراه شما به این دفتر مراجعه می‌کنند را وارد کنید. این اطلاعات شامل تاریخ تولد، اسم و فامیل، جنسیت، شماره تماس و آدرس ایمیل آنها می‌باشد.

5. بعد از تکمیل اطلاعات کلیه افراد ، وارد پروسه ی تایید از طریق کد یکبار مصرف می‌شویم که به ایمیل وارد شده در زمان ساخت حساب کاربری ارسال می‌شود و با وارد کردن آن در درگاه کارگزاری وی اف اس گلوبال به تقویم تعیین وقت سفارت هدایت می‌شوید.

6. در تقویم وقت سفارت کانادا، کلیه وقت‌های انگشت نگاری در دسترس(قابل انتخاب) به رنگ سبز مشخص شده‌اند. بعد از انتخاب تاریخ موردنظر، باید ساعت حضور خود را نیز انتخاب کنید. در مرحله آخر باید وقت خود را نهایی کرده و برگه‌های وقت خود را دریافت کنید.

  •  پس از انتخاب تاریخ و ساعت حتما برگه وقت انگشت نگاری خود را از لینک مشخص شده دانلود کنید.فایل وقت سفارت کانادا نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • برای کنسل کردن یا تغییر وقت خود به اطلاعاتی که در زمان ارائه وقت سفارت به شما داده می‌شود، شامل شماره تلفن همراه و شماره مرجع نیاز خواهید داشت.

نگاه کلی به وقت سفارت کانادا در ترکیه و سایر کشورهای همسایه

۱. وقت سفارت کانادا توسط کارگزاری VFSGlobal و با توجه به کشور محل انگشت نگاری تعیین می‌شود.

۲. زمان دقیق وقت سفارت کانادا، در حساب کاربری شما مشخص می‌شود و معمولا بین ۲ تا ۵ روز بعد (در صورتی که تعطیل رسمی نباشد) می‌توانید در این مراکز حضور داشته باشید.

بیشتر بخوانید :  سفری بی نظیر با کشتی های آسیایی کروز

۳. وقت سفارت کانادا را می‌توانید برای حضور در دفاتر انگشت نگاری استانبول، آنکارا، دبی، تفلیس، کشورهای حوزه شینگن و تمامی کشورهایی که دفتر VAC داشته باشد، تعیین کنید.

۴. هیچ تفاوتی بین دفاتر انگشت نگاری وجود ندارد. چرا دفتر، زمان و افسر ویزای کانادا متقاضیان تا زمان اعلام جواب مشخص نیست. پس در انتخاب دفتر انگشت نگاری مردد نباشید.

۵. در صورتی که خودتان بخواهید وقت سفارت بگیرید، لزومی به پرداخت هزینه نیست.

۶. برای گرفتن وقت سفارت کانادا فقط به اسکن و یا عکس واضح پاسپورت نیاز دارید اما زمانی که برای انگشت نگاری مراجعه می‌کنید، باید پاسپورت و برگه بیومتریک خود را همراه داشته باشید.

روی کمک هوگو تراول در اخذ ویزای عادی و فوری کانادا می توانید حساب کنید.

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir