مهم ترین فستیوال های سوئیس

در این مقاله به معرفی مهم ترین فستیوال های سوئیس می پردازیم.
سوئیس جاذبه دیدنی کم ندارد و طبیعت زیبای این کشور میلیون ها گردشگر را به سمت خود می کشاند. اما علاوه بر جاذبه های طبیعی، سوئیس میزبان فستیوال های مختلفی است که برخی از آن ها شهرتی جهانی دارند. چه بسا افرادی تنها برای شرکت در این فستیوال ها بلیت هواپیمای خود را به مقصد این کشور زیبا و مدرن تهیه می کنند.

فستیوال های موسیقی، فستیوال بالون ها و فستیوال شکلات از جمله مهم ترین فستیوال های سوئیس هستند. برخی از این فستیوال ها در فصول پرگردشگر برگزار می شوند، بنابراین این فرصت را دارید تا در سفر به سوئیس در این فستیوال ها نیز شرکت کنید. در ادامه با کریاس هفت سپهر همراه باشید تا مهم ترین فستیوال های سوئیس را با هم مرور کنیم.

فستیوال بین المللی بالون International Balloon Festival

یکی از مهم ترین فستیوال های سوئیس یکی از زیباترین آن ها نیز هست. هرسال در ماه ژانویه بالون سوارانی از سرتاسر دنیا به سوئیس و منطقه شاتو دو (Château-d’Oex) می آیند تا یکی از زیباترین فستیوال ها را به وجود بیاورند. فستیوال بالون ها نه روز طول می کشد و بالون هایی با رنگ ها و اشکال مختلف در آسمان منطقه به پرواز درمی آیند. این فستیوال به ویژه مورد علاقه عکاسان است، چرا که عکس های فوق العاده زیبایی می توان از صحنه های فستیوال گرفت.

بیشتر بخوانید :  راهنمای درخواست ویزای کانادا

مکان و زمان فستیوال: ژانویه، شاتو دو

فستیوال موسیقی پالئو | Paléo Festival

فستیوال پالئو دومین فستیوال بزرگ سوئیس در هوای باز است و از سال ۱۹۷۶ تاکنون برگزار می شود. در حال حاضر پالئو یکی از مهم ترین فستیوال های سوئیس محسوب می شود و ۲۳۰۰۰۰ هزار نفر در این فستیوال شرکت می کنند. در طول ۶ روز برگزاری این فستیوال بیش از ۲۵۰ کنسرت در سبک راک برگزار می شود. در طول سال ها نام های مشهوری مثل تریسی چپمن، جیمز براون و … در فستیوال حضور پیدا کرده اند.

اگر شما هم از علاقمندان به موسیقی راک هستید و دوست دارید بلیت شرکت در فستیوال را زودتر تهیه کنید، چون معمولا بلیت ها زود تمام می شوند.

مکان و زمان فستیوال: سومین هفته جولای در شهر Nyon

کارناوال بازل | Basler Fasnacht

کارناوال بازل بزرگ ترین کارناوال خیابانی سوئیس است و در شهر بازل برگزار می شود. برای تماشای این کارناوال باید صبح زود از خواب بیدار شوید تا از ابتدا شاهد این کارناوال باشید. فلوت زن هایی که ماسک به صورت دارند و طبل زن ها از ساعت ۴ صبح در خیابان ها و کوچه های شهر قدیم راه می روند و آغاز کارناوال را رسما اعلام می کنند. در طول سه روز بعد نوازنده های دوره گرد با ماسک های جالبی که به صورت دارند به اجرای مراسم های مختلف می پردازند.

مکان و زمان فستیوال: اولین دوشنبه بعد از چهارشنبه خاکستر (یکی از روزهای خاص در مسیحیت) در شهر بازل

فستیوال جاز مونترو | Montreux Jazz Festival

باز هم یک فستیوال دیگر برای علاقمندان به موسیقی! فستیوال موسیقی جاز مونترو در اوایل جولای برگزار می شود و بزرگ ترین نوازنده های جاز و بلوز در این فستیوال شرکت می کنند. در فستیوال مونترو می توان چهره ها و نام های بزرگان سبک موسیقی جاز و بلوز را ببینید و هنرنمایی شان را از نزدیک تماشا کنید.

علاوه بر رویدادهایی که نیاز به تهیه بلیت دارند نمایش های رایگان بسیاری نیز در کنار این فستیوال برگزار می شوند که آن ها نیز بسیار جالب توجه و جذاب هستند. این فستیوال در ماه جولای برگزار می شود، بنابراین فرصت مناسبی است که سفرتان به سوئیس را طوری هماهنگ کنید که در این فستیوال نیز شرکت کنید.

بیشتر بخوانید :  درباره شهر Nice فرانسه

مکان و زمان فستیوال: اوایل جولای در مونترو

نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو | Geneva Motor Show

اگر شما هم از علاقمندان به ماشین و قطعات اتومبیل هستید نمایشگاه خودرو ژنو جای شماست! این نمایشگاه یکی از مهم ترین فستیوال های سوئیس و همین طور دنیا در زمینه خودرو است و گاهی آن را بهترین نمایش مد خودرو نیز می نامند. خودروسازان مشهور از سرتاسر دنیا در این نمایشگاه شرکت می کنند و آخرین فناوری ها و تولیدات در این زمینه را در معرض بازدید قرار می دهند.

مکان و زمان فستیوال: اواسط مارچ، ژنو

فستیوال شکلات | Festichoc

سوئیس در دنیا به خاطر شکلات های باکیفیت و خوشمزه اش معروف است. پس جای تعجب نیست که یکی از مهم ترین فستیوال سوئیس در مورد شکلات باشد. شکلات سازهای مشهور سوئیسی و بین المللی از سرتاسر دنیا به سوئیس می آیند تا در فستیوال شکلات که فستی شوک نامیده می شود شرکت کنند. این فستیوال یکی از خوشمزه ترین فستیوال هاست و با شرکت در آن می توانید نمونه های رایگان شکلات برندهای مشهور را امتحان کنید و هرچقدر دوست داشتید شکلات بخرید. از نکات جالب این فستیوال مجسمه های ساخته شده از شکلات و فواره شکلات است.

مکان و زمان فستیوال: اواخر ماه مارچ یا اوایل آوریل در شهر ورسوآ (Versoix)

فستیوال نمایش های خیابانی گوکلرفست | Gauklerfest

فستیوال گوگلرفست شاید در مقایسه با بقیه فستیوال شهرت کمتری داشته باشد اما همچنان یکی از مهم ترین فستیوال های سوئیس محسوب می شود. در این فستیوال هنرمندان خیابانی از سرتاسر دنیا گردهم می آیند و در اینترلاکن به اجرای نمایش های خیابانی می پردازند. این فستیوال سه روز طول می کشد و در طول فستیوال کمدین ها، شعبده بازها و بندبازهایی از سرتاسر دنیا نمایش های خود را برای مردم اجرا می کنند و مهارت های خود را در معرض نمایش قرار می دهند.

این فستیوال بسیار سرگرم کننده و جذاب است و در طول این فستیوال مطمئنا اوقات بسیار مفرح و خوشی را سپری خواهید کرد. فستیوال گوکلرفست در ماه جولای برگزار می شود و به دلیل قرارگیری در فصل تابستان فرصت مناسبی برای بازدید گردشگران و توریست ها فراهم می کند.

بیشتر بخوانید :  تفاوت فاند و بورسیه تحصیلی

مکان و زمان فستیوال: جولای در اینترلاکن

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir