مدت زمان اقامت در کشورهای عضو شینگن

با توجه به انواع ویزای شنگن نوع سفر و دیگر شرایطی که دارید، مدت زمان های متفاوتی برای این نوع ویزا در نظر گرفته می‌شود. ولی به طور معمول، می‌توانید در یک دوره شش ماهه تا حداکثر ۹۰ روز را بعد از تاریخ ورود به آن کشور از این ویزا استفاده کنید.

گرفتن ویزای شینگن از هر کدام از کشورها در جزئیاتش با مقررات و سختگیری های متفاوتی برای ما ایرانیان همراه بوده است. گفته می شود تعدادی از آن کشورها مانند آلمان، اتریش، فرانسه و هلند به راحتی به شما ویزای شنگن می دهند با این حال این موضوع دلیل بر اینکه دیگر کشورها اصلا به شما ویزای شینگن نمی دهد نیست. کشور فرانسه بیشترین آمار ویزای شنگن توریستی را دارد که به متقاضیانش ارائه داده است.

یک نکته دیگر که اگر  وقت، حوصله و تجربه این کار را ندارید، می توانید از طریق آژانس های معتبر برای گرفتن ویزای شینگن خود اقدام کنید. بسیاری از آژانس ها به دلیل اینکه این کار را زیاد انجام داده اند، به اصطلاح در این باره خبره شده اند. برای انتخاب کشوری که می خواهید از طریق آن ویزای شینگن خود را تهیه کنید، چند راه حل و نکته را به شما توصیه می کنیم.

  • بهتر است از طریق سفارت کشوری که می خواهید مدت بیشتری در آن اقامت کنید، اقدام کنید یا کشوری که در ابتدا وارد آن می شوید.
  • اگر در کشور مقصد آشنا، فامیل و دوستی دارید که می تواند برای شما دعوتنامه بفرستد، بهتر است که از طریق آن کشور اقدام به گرفتن اخذ ویزا کنید.
  • برای گرفتن ویزای شینگن بهتر است که حداقل ۲ الی ۳ ماه قبل برای گرفتن وقت مصاحبه با آن سفارت اقدام کنید. در نظر داشته باشید که سفارت ها به دلیل شلوغی و درخواست های فراوان متقاضیان، ممکن است بسیار دیر به شما وقت مصاحبه بدهد. بنابراین با درخواست زودتر از زمان سفر خود و گرفتن ویزا مطمئن خواهید شد
بیشتر بخوانید :  ویزای هلند

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir