شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا

شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا

برای دریافت اقامت استارتاپ کانادا می بایست شرایط زیر را در در نظر داشته باشید:

  • یکی از شرایط مورد نیاز، داشتن دانش زبان انگلیسی و یا فرانسوی (در همه‌ی زمینه های نگارشی، مکالمه و شنیداری) و به دست آوردن نمره ای حداقل معادل CLB 5 است.

در واقع جهت اخذ ویزای استارت آپ کشور کانادا نیاز دارید که در یکی از دو آزمون زبان انگلیسی موسسه های معتبر (CELPIP G-Test و IELTS) یا یکی از دو آزمون زبان فرانسه‌ی (TEF Canada و TCF Canada) شرکت کرده و نتیجه آن را در فرم درخواست خود ذکر کنید. دقت کنید که در صورتی که حداقل نمره‌ی لازم را کسب نکنید، درخواست شما لغو خواهد شد.

  • از دیگر شروط دریافت ویزای استارتاپ کانادا، داشتن یک سرمایه اولیه است زیرا دولت کانادا، هیچ بودجه ای را به اشخاصی که قصد دریافت اقامت از راه ویزای استارت آپ کانادا را دارند، اختصاص نداده است.

به گونه‌ای که اگر قصد دریافت ویزای استارتاپ کانادا را دارید بهتر است که حداقل تقریباً سرمایه اولیه برای ۶ ماه گذران زندگی خود را داشته باشید. (علاوه بر این باید توجه داشته باشید که میقدار این سرمایه بر پایه‌ی تعداد اعضای هر خانواده محاسبه می شود و هر ساله این مقدار تغییر می کند.)

شایان ذکر است که داشتن سرمایه اولیه‌ برای سرمایه گذاری در کشور کانادا نیست؛ چون که یک ایده‌ی خلاقانه و فعالیتی مناسب، ضامن موفقیت شیوه‌ی مهاجرت از طریق استارت آپ است.

  • و در آخر یکی از پر اهمیت ترین شرایط ویزای استارت آپ کشور کانادا، ثابت کردن کسب و کار و اخذ اعتماد یکی از سازمان ها مورد تایید اداره‌ی مهاجرت کشور کانادا است.
بیشتر بخوانید :  مدارک اصلی برای ویزا کانادا

دوره زبان انگلیسی، شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا.

1 پاسخ

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir