ویزای شنگن چیست؟

در این مطلب قرار است باهم یادبگیریم ویزای شینگن یعنی چه و اینکه چند نوع ویزای شینگن وجود دارد:

– A  ویزای نوع A به مسافران این امکان را می دهد تا بتوانند ویزای ترانزیت هوایی بگیرند. به این ویزا به اصطلاح ویزای ترانزیت گفته می شود. با داشتن ویزای شینگن نوع A می توانید با هواپیما وارد فرودگاه مقصد شوید و در کمتر از چهل و هشت ساعت خاک این کشور را با هواپیما ترک کنید.

این ویزا بیشتر زمانی به درد شما میخورد که نیاز به تغییر خط هوایی داشته باشید و یا این که هواپیما نیاز به سوختگیری داشته باشد. به این ترتیب می توانید به راحتی وارد کشور مقصد شده و پس از برطرف شدن مشکل از طریق مرزهای هوایی فرودگاه را به مقصدی دیگری ترک کنید.

B – این ویزا نیز نوعی ویزای ترانزیت است. با این ویزا می توانید خاک کشور مورد نظر را به مقصد دیگر از راه مرزهای زمینی یا آبی ترک کنید. دقت داشته باشید که در کمتر از پنج روز باید خاک این کشور را ترک کرده باشید.

C  –  ویزای توریستی یا نوع C یکی از انواع ویزاهایی است که می توان دریافت کرد. با داشتن ویزای توریستی می توانید در کمترین زمان ممکن به کشور مقصد سفر کنید. این ویزا به شما اجازه می دهد تا حداکثر به مدت نود روز در خاک کشور مقصد اقامت داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

D – ویزای مولتی یا چند بار ورود که به متقاضیان این اجازه را می دهد تا به مدت پنج سال به خاک این کشور رفت و آمد داشته باشند. بعد از گذشت پنج سال می توانید دوباره برای اخذ ویزا اقدام کنید. این ویزا بیشتر توسط افرادی گرفته می شود که فرزندشان در کشور مقصد مشغول تحصیل هستند و یا اقامت دارند.

بیشتر بخوانید :  نگاهی به ۱۰ مکان اسرارآمیز دنیا

تیم هوگو تراول آمادگی مشاوره رایگان اخذ ویزا از سفارت کانادا  و کمک به پر کردن فرم ویزا در مراکز VFS را به مشتریان عزیز هوگو تراول (hOGOtRAVEL) دارد

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir