معرفی ۸ هتل زیردریایی جهان

این مقاله به معرفی ۸ هتل زیردریایی جهان اختصاص دارد.

زندگی در زیر دریا برای هر انسانی می تواند تجربه ای جالب و هیجان انگیز باشد. زیر دریا دنیایی از شگفتی ها و رازهایی است که شاید با چند روز اقامت در زیر دریا بتوانیم از برخی از آنها سر در بیاوریم. امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در دنیای تکنولوژی انجام شده توانسته اند هتل های زیردریایی را بسازند، تا بشر بتواند اوقاتی خوشی را در زیر دریاهای پر رمز و راز جهان سپری کند. در ادامه این مطلب می خواهیم به معرفی چند مورد از هتل های زیردریایی جهان بپردازیم، تا گزینه های مناسبی را در اختیار مسافران ماجراجو قرار دهیم؛ با کرایس هفت سپهرهمراه باشید.


هتل زیردریایی پوزیدون درفیجی The poseidon underwater resort

از مشهورترین هتل های زیردریایی در دنیا هتل «پوزیدون ریزورت» است که در جزیره فیجی قرار دارد. این هتل در بین هتل های زیردریایی که در جهان وجود دارد به پادشاه هتل های زیردریایی نیز معروف است. هتل پنج ستاره زیر دریایی در جزیره ای دور افتاده در فیجی ساخته شده، و در یک تالاب ۵۰۰۰ هکتاری احاطه شده است. پوزیدون ریزورت دارای ۲۵ سوئیت، ۱ رستوران و یک کلیسای عروسی است.

بیشتر بخوانید :  چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

هتل زیردریایی واتر دیسکذرWater Discus

دیگر هتل زیردریایی که در می خواهیم از نام ببریم، هتل زیردریایی «واتر دیسکوز» است. این هتل در شهر دبی قرار دارد و ساختار بسیار منحصر به فردی دارد. به طوری که نیمی از آن بالای سطح دریا و نیمی دیگر آن زیر دریا قرار دارد. بخش زیر دریا، شامل ۲۱ اتاق، یک لابی بسیار لوکس و استخر آموزشی برای غواصی است.

هتل زیردریایی جولز آندرسی لاج Jules’ Undersea Lodge

هتل زیردریایی که در ابتدای ساخت مرکزی برای تحقیقات عملی به شمار می رفته و سپس به هتل تغییر کاربری داده و محلی برای اقامت مسافران تبدیل شده است. این هتل زیردریایی زیبا و جذاب که نام آن «جولز آندرسی» است در لارجو قرار دارد. تقریبا حدود ۷ متر از سطح دریا فاصله دارد و برای دسترسی به آن باید غواصی کنید.


هتل زیردریایی هوافن فوشی در مالدیو  Huvafen Fushi

«هوافن فوشی» از دیگر هتل های مشهور زیر دریایی در دنیا است. بررسی های مختلف بخوبی نشان می دهد که اولین «اسپا» ی زیر دریایی در این مکان ساخته شده است. در این اسپا، امکانات مختلف ریلکسیشن وجود دارد که عناصر مختلف دریایی در آن مورد استفاده قرار می گیرد.


هتل زیردریایی شیما واندرلند در چین  The Shimao Wonderland

لیست بهترین و شگفت انگیزترین هتل های زیر دریایی در اینجا به پایان نمی رسد. «سرزمین عجایب شیما» در چین به عنوان یکی از بهترین و زیباترین هتل های زیردریایی جهان شناخته شده است. این هتل نه در یک مکان گرمسیری، بلکه در یک معدن واقع شده است. تحقیقات مختلف نشان می دهد که این هتل با ظاهر بی نظیرش، دو طبقه در زیر آب دار و مهمانان می توانند از امکانات مختلف ورزشی، شنا، اسپا و رستوران ها بهره ببرند.

بیشتر بخوانید :  انتخاب بانک در کانادا

هتل زیردریایی کنارد هیلتون در مالدیو  Conrad Hilto

یکی دیگر از هتل های زیر دریایی که در شهر مالدیو وجود دارد هتل «کنارد هیلتون» است. در این هتل زیردریایی زیبا و فوق العاده بهترین رستوران ها و اسپاهای دنیا قرار داده شده است علاوه بر این که شما هنگام غذا خوردن می توانید زیباترین صحنه هایی که زیر دریا وجود دارند را مشاهد کنید. مهمانان می توانند از چشم اندازه وسیعی که دور تا دور آن ها را فراگرفته است، نهایت لذت را ببرند. گاهی اتفاق می افتد که یک ماهی بسیار بزرگ با سرعت به سمت افراد شنا می کند؛ در این لحظات، عکس العمل افراد بسیار دیدنی است.


هتل زیردریایی آتر این  Utter Inn

در سوییس هم یک هتل زیردریایی دل فریب به نام «آتر این» ساخته شده است. طراح این هتل مایکل ژنبرگ بوده و هدف از ساخت آن به منظور ماهی گیری های طولانی مدتی است که ماهی گیرها در وسط دریا می خواهند انجام دهند، از همین رو می توانند در طول مدت زمانی که در وسط دریا هستند در این هتل نیز اقامت داشته باشند. همچنین برای کسانی که می خواهند از یکنواختی و روتین زندگی خارج شوند بهترین گزینه است. برای دسترسی به این هتل باید قایق سوار شوید و به وسط دریا جایی که این هتل زیبا و قرمز رنگ وجود دارد بروید.

هتل زیردریایی هیدورپولیس در دوبی  Hydropolis

دیگر هتل زیردریایی که در شهر دبی ساخته شده و مطابق با گزارش هایی که بدست آمده این هتل نیز جزء برترین هتل های زیردریایی جهان شناخته شده است. فاصله هتل زیردریایی هیدورپولیس از سطح دریا ۲۰ متر است و می توان گفت یکی از عمیق ترین هتل های زیردریایی ساخته شده در جهان است.

بیشتر بخوانید :  کارهایی که می توان در سفر به ازبکستان انجام داد

ارسال پاسخ

چرا هوگوتراول را انتخاب کنیم؟

  • 21 سال سابقه فعالیت مدیران آژانس
  • تخصصی کار کردن
  • داشتن کارگزارهای معتبر بین المللی
  • دارای شرکت مستقر در اروپا

پرسش خود را مطرح کنید


با ما تماس بگیرید.
تیم هوگوتراول با بیش از 14 سال سابقه در حوزه گردشگری، آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشد.

02191020911

info@hogotravel.ir